Als vanouds. Een gezellig toernooi, leuke flights en een gezellige nazit met oude en deze keer ook enkele nieuwe bekenden. Een leuke en voor mij nieuwe golfbaan. Ik begreep in de nazit dat het een inland linksbaan is. Ik weet niet precies wat dat is, maar Liemeer is zondermeer een leuke en interessante baan. Afwisselende holes, zowel in lengte als lay-out, voldoende hoogteverschillen, boomrijk genoeg om een park-gevoel te krijgen en hele leuke greens. Snel en geonduleerd.
De organisatie was prima geregeld, het diner heerlijk. Kortom een perfect dagje golf. Samantha bedankt voor de perfecte organisatie van dit toernooi.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Nou ja, vrijwel perfect. De overwinningsspeech was wel wat teleurstellend, daar moet ik misschien eens een clinic voor organiseren.
. Ook jammer dat we na een hole of 10 gewoon niet langer konden ontkennen dat de baan een hekel aan me moest hebben. Approaches net voorop de green lagen direct stil, ver voor de vlag, maar zodra een approach binnen 4 meter voor de vlag landde was de bal niet te stoppen en rolde (volgens mij ook nog vrolijk zwaaiend) achter van de green af. Putts die recht op de hole af gingen wisten toch te lippen. Putts die vrijwel tot stilstand kwamen naast de hole versnelden daarna om nog een meter of 3 door te rollen. Scherpe drives naar een AAA locatie werden net gevangen door overijverige bomen die daarvoor toch echt een stap opzij moesten doen. Bounces die natuurkundig niet mogelijk waren wisten op het nippertje te voorkomen dat de bal de waterhindernis zou overslaan. Stugge pollen die zich strategisch achter de bal positioneerden. Dat soort dingen
.
Ik denk dat ik nog maar eens terug moet om de baan wat mores bij te brengen en een zoete wraak te nemen met een score onder par of zo.