Uitnodiging zaterdag 15 oktober 2022 op Liemeer

• Samantha
  • Samantha's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Op naar +1
  • Op naar +1
Lees meer
2 jaren 1 maand geleden #1 door Samantha
Beantwoord door Samantha in topic Uitnodiging zaterdag 15 oktober 2022 op Liemeer
Iedereen bedankt!! Het was weer een gezellige bijeenkomst. Op naar de volgende!!

Homecourse: Liemeer [2020]
Putter: Odyssey Stroke Lab Seven
Clubs: Titleist T300 | TSi2
Gespeelde golfbanen: www.google.com/maps/d/embed?mid=1mQjPr4C...yEkKi82z&ehbc=2E312F"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Di11
  • Di11's Profielfoto
  • Head pro
  • Head pro
  • Een groot handicap
Lees meer
2 jaren 1 maand geleden #2 door Di11
Beantwoord door Di11 in topic Uitnodiging zaterdag 15 oktober 2022 op Liemeer
Alweer met container activiteiten bezig op de dag na het hele leuke toernooi van Liemeer.
Het was net zo dan voor bijna iedereen een nieuwe baan en dat was best een beetje vreemd Tja en dan slaat een van je ploeggenoten wel eens naar de verkeerde green.
Samantha dank je wel voor de organisatie en is zeker voor herhaling vatbaar.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Flight genoten Stef en Patrick (harde kern F.C Den Haag) dank jullie wel voor de leuke en soms iets te gezellige partij.(graag de volgende keer weer) 

Alles blijft.
Alles gaat voorbij.
Alles blijft voorbij gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, Dr golf, okidoki, roughseeker, x-elf, notup, taxgolf, swinging daddy, Samantha

Lees meer
2 jaren 1 maand geleden - 2 jaren 1 maand geleden #3 door roughseeker
Beantwoord door roughseeker in topic Uitnodiging zaterdag 15 oktober 2022 op Liemeer
Als vanouds. Een gezellig toernooi, leuke flights en een gezellige nazit met oude en deze keer ook enkele nieuwe bekenden. Een leuke en voor mij nieuwe golfbaan. Ik begreep in de nazit dat het een inland linksbaan is. Ik weet niet precies wat dat is, maar Liemeer is zondermeer een leuke en interessante baan. Afwisselende holes, zowel in lengte als lay-out, voldoende hoogteverschillen, boomrijk genoeg om een park-gevoel te krijgen en hele leuke greens. Snel en geonduleerd.

De organisatie was prima geregeld, het diner heerlijk. Kortom een perfect dagje golf. Samantha bedankt voor de perfecte organisatie van dit toernooi. 

Nou ja, vrijwel perfect. De overwinningsspeech was wel wat teleurstellend, daar moet ik misschien eens een clinic voor organiseren. 

. Ook  jammer dat we na een hole of 10 gewoon niet langer konden ontkennen dat de baan een hekel aan me moest hebben. Approaches net voorop de green lagen direct stil, ver voor de vlag, maar zodra een approach binnen 4 meter voor de vlag landde was de bal niet te stoppen en rolde (volgens mij ook nog vrolijk zwaaiend) achter van de green af. Putts die recht op de hole af gingen wisten toch te lippen. Putts die vrijwel tot stilstand kwamen naast de hole versnelden daarna om nog een meter of 3 door te rollen. Scherpe drives naar een AAA locatie werden net gevangen door overijverige bomen die daarvoor toch echt een stap opzij moesten doen. Bounces die natuurkundig niet mogelijk waren wisten op het nippertje te voorkomen dat de bal de waterhindernis zou overslaan. Stugge pollen die zich strategisch achter de bal positioneerden. Dat soort dingen 

.

Ik denk dat ik nog maar eens terug moet om de baan wat mores bij te brengen en een zoete wraak te nemen met een score onder par of zo. 

Ga met golf de grootste uitdaging aan.......,
........blijf vrolijk in de baan.
Laatst bewerkt 2 jaren 1 maand geleden door roughseeker.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, piglet, Dr golf, okidoki, x-elf, notup, Jimi Thing, taxgolf, Di11, swinging daddy en1 andere mensen hebben ook bedankt..

Lees meer
2 jaren 1 maand geleden #4 door Roen
Beantwoord door Roen in topic Uitnodiging zaterdag 15 oktober 2022 op Liemeer
Ik ben al weer even thuis, alles weer opgeruimd en lekker de joggingbroek aan. Samantha, bedankt voor regelen van vanmiddag.
Het is een mooie golfbaan waar ik zeker nog wel eens terug wil komen ( zie de uitnodiging wel een keer verschijnen?), een gezellige nazit en natuurlijk dank aan mijn flightgenoten.
Over mijn spel?? Op hole 2 een par kunnen noteren als hoogtepunt☺️ en verder iets teveel strepen, dus weer vaker naar de range toe en de baan in.
Nogmaals bedankt en tot de volgende keer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, roughseeker, nieuwlander, Frank@Andalus, Samantha

• Samantha
  • Op naar +1
  • Op naar +1
Lees meer
2 jaren 1 maand geleden #5 door Samantha
Beantwoord door Samantha in topic Uitnodiging zaterdag 15 oktober 2022 op Liemeer

Helaas moeten terugtrekken vanwege erg zieke schoonvader van 93 jaar. Ik wil een beetje in de buurt blijven want mocht het mis gaan, dat ik direct daar naar toe kan gaan.  

Begrijpelijk Nico. Veel sterkte. 

Gespeelde golfbanen: www.google.com/maps/d/embed?mid=1mQjPr4C...yEkKi82z&ehbc=2E312F"
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico

• Samantha
  • Op naar +1
  • Op naar +1
Lees meer
2 jaren 1 maand geleden #6 door Samantha
Goedemorgen, dit is de flight indeling voor a.s. zaterdag. Ik zag nog een aantal wijzigingen, die ga ik nog doorvoeren. Er zijn nog 3 plekjes vrij, eventueel kan ik de flights ook omgooien naar flights van 4. Wordt vervolgd.

13:00 FLIGHT 1 WHS HCP
J.C. van der Klooster (Di11) 17,9
Nico de Vogel (Nico) 13,8
Taxgolf (taxgolf) 9
Patrick (-) 15
13:10 FLIGHT 2 WHS HCP
Claudia Adrichem (ClaudiaA) 26,5
Armand van Neer (notup) 19,6
Rutger te Nijenhuis (Clicks) 21,1

13:20 FLIGHT 3 WHS HCP
Jorrit te Nijenhuis (Lonqvist) 28,4
Ronald Dielissen (Ronald Dielissen) 37,1
Roen (Roen) 30,3
James Helder (-) 29,5
13:30 FLIGHT 4 WHS HCP
Roughseeker (roughseeker) 21
Sven Brouer (SevenUp75) 12,5
Samantha te Nijenhuis (Samantha) 14,8

De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, notup, Di11

Lees meer
2 jaren 1 maand geleden #7 door taxgolf
Beantwoord door taxgolf in topic Uitnodiging zaterdag 15 oktober 2022 op Liemeer
Aloha. Volgens mij zijn er 12 deelnemers. Wat wordt de flight indeling? 3 * 4 of 4*3? Als t de laatste is dan graag D11 in mijn flight met mijn oude buurman (Patrick).

De autoriteit van de leraar schaadt maar al te vaak degenen die leren willen
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Samantha

• nico
  • nico's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • HCP 11 and counting
Lees meer
2 jaren 1 maand geleden #8 door nico
Beantwoord door nico in topic Uitnodiging zaterdag 15 oktober 2022 op Liemeer
Helaas moeten terugtrekken vanwege erg zieke schoonvader van 93 jaar. Ik wil een beetje in de buurt blijven want mocht het mis gaan, dat ik direct daar naar toe kan gaan.  

ps roep geen FORE bij een te harde PUTT
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Di11, Samantha

• Di11
  • Di11's Profielfoto
  • Head pro
  • Head pro
  • Een groot handicap
Lees meer
2 jaren 1 maand geleden #9 door Di11
Beantwoord door Di11 in topic Uitnodiging zaterdag 15 oktober 2022 op Liemeer
Heb flesje wijn en Champagne.
Verzin er een leuke hole bij of zoiets.

Alles blijft.
Alles gaat voorbij.
Alles blijft voorbij gaan.

Lees meer
2 jaren 1 maand geleden #10 door taxgolf
Beantwoord door taxgolf in topic Uitnodiging zaterdag 15 oktober 2022 op Liemeer
Ik neem een fles mee

De autoriteit van de leraar schaadt maar al te vaak degenen die leren willen

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.042 seconden

logogolfchat

Inloggen of registreren

Wilt je een account op golfchat.nl, e-mail ons op info@golfchat.nl!

Advertentie

RSS Feed golfnieuws

Ga naar boven