In de winter is de driving range geen pretje, je beweegt er amper en koude is dan geen plezier
De baan in gaan vind ik wel te doen in de winter, modder en blubber geen probleem, maar door het wandelen blijf je warm.
Speel in de winter wel minder omdat er dan meer drukte is bij mn werkgever.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Waarom zou je wachten om iets te gaan doen wat je graag doet? Het enige antwoord voor mij is dus:" nu".
Houd er rekening mee dat je sowieso een hele tijd op de oefenfaciliteiten zal doorbrengen voordat je niveau voldoende is om op de 'echte' baan te kunnen.
Gelijk krijgen vraagt méér dan gelijk hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: 84425
Ik ken mensen die geen club aanraken in de winter en anderen die gewoon doorploeteren in regen en blubber. In de winter zou ik dan wel kiezen voor een baan op zandgrond, dat gaat veel beter om met water.
Ben je een mooi weer persoon of niet is de vraag die je zelf kan beantwoorden. Ben je altijd fanatiek in sporten geweest dan gaan met die banaan.
Na een kennismaking met golf, lijkt het me wel wat
enige open vraag is; wanneer start je best met lessen?
de ene pro (noemen A.) raad het voorjaar aan; zachter weer, betere kwaliteit van ondergrond, langere dagen zonlicht
waarmee A. extra aangeeft dat mensen sneller kunnen leren in zulke omstandigheden en hij meer waar voor het geld te kunnen bieden
de andere pro (noemen B.) zegt; onmiddellijk starten want dan heb je in het voorjaar alles klaar om de baan op te kunnen.
voor mij klinken beide hun uitleg redelijk.
maar de eerste pro (A.) ontneemt zich in deze najaars periode wel een inkomen waardoor die uitleg wat meer credits krijgt
Waar (B.) voluit commercieel denkt en een klant wenst binnen te halen?
persoonlijk is er geen speciaal haast betrokken maar wens wel een goede start te maken
Dus:
wat is jullie advies?
Nog snel starten
of
voorjaar afwachten?
Februari? Het beste van twee werelden.
Ga met golf de grootste uitdaging aan.......,
........blijf vrolijk in de baan.
Als je het leuk vind zou ik gelijk starten. Ik heb mijn handicap in de maand oktober gehaald.
Maar tot nu toe ben ik wel in de winterperiodes niet aan het golfen. Ik wil dit jaar iets meer gaan spelen.
Maar in de winter zijn er veel clinics met groeps winter lessen .....
Als je overdag wat tijd hebt zou ik het doen, als je alleen van les naar les gaat schiet het ook niet op. Je moet tussendoor ook wel een beetje oefenen.
Als je handicap nog moet halen zou ik nu beginnen zodat je in het voorjaar een handicap hebt en wat meer op de baan kunt spelen. Daar heb ik het eerst jaar het meest van geleerd.
Les nemen en veel spelen op de par3 baan.
Groetjes Marc
Putter: Odyssey White Hot Pro Rossie
IJzerset: Cobra Darkspeed One Lenght S,G,P,9,8,7
Hybride4: Cobra Darkspeed One Lenght
Driver: Callaway Rogue ST Max
Na een kennismaking met golf, lijkt het me wel wat
enige open vraag is; wanneer start je best met lessen?
de ene pro (noemen A.) raad het voorjaar aan; zachter weer, betere kwaliteit van ondergrond, langere dagen zonlicht
waarmee A. extra aangeeft dat mensen sneller kunnen leren in zulke omstandigheden en hij meer waar voor het geld te kunnen bieden
de andere pro (noemen B.) zegt; onmiddellijk starten want dan heb je in het voorjaar alles klaar om de baan op te kunnen.
voor mij klinken beide hun uitleg redelijk.
maar de eerste pro (A.) ontneemt zich in deze najaars periode wel een inkomen waardoor die uitleg wat meer credits krijgt
Waar (B.) voluit commercieel denkt en een klant wenst binnen te halen?
persoonlijk is er geen speciaal haast betrokken maar wens wel een goede start te maken
Dus:
wat is jullie advies?
Nog snel starten
of
voorjaar afwachten?
Laatst bewerkt 2 jaren 2 maanden geleden door Roozen.