Doelstellingen of wensen voor 2024?
- golfreisje (Portugal in januari)
- meer rondes op de eigen baan
- nieuwe ontdekken en al bekende banen spelen
- Golfchat Rydercup winnen
- meedoen met golfchat wedstrijden (als ze georganiseerd worden)
- hole in one zou mooi zijn, eagel lijkt mij leuker
- hcp stabiel houden,
- zonder blessure het jaar doorkomen
- en meer wedstrijden (winnen)
The secret of good golf is to hit the ball hard, straight and not too often.
Laatst bewerkt 10 maanden 1 week geleden door notup.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: okidoki, Jimi Thing, taxgolf, Frank@Andalus, Di11, swinging daddy, Tjakko Hoeve, SevenUp75
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Nu single-handicap aan het eind van 2023 op de valreep nog gelukt is, dwong dit topic me eens een nieuw doel te formuleren.
Tijdens goede rondes heb ik een paar keer een dagresultaat van rond de 8 hcp gehaald, dus dit jaar maar eens kijken of ik dat zo consequent kan spelen dat mijn handicap echt 8 wordt.
Daarbij past dan ook om eens onder de 80 te lopen op mijn homecourse 't Zelle (par 73).
Verder misschien in 2024 eens een buitenland-golftrip doen....
Als jij een balletje was, waar zou jij je dan verstoppen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: okidoki, x-elf, Jimi Thing, taxgolf, Frank@Andalus, swinging daddy
- De golfclubs van zolder halen (2 jaar geen club aangeraakt)
- Weer wat vaker op Golfchat.nl ronddwalen
- Wellicht weer eens een Golfchat toernooitje spelen
- Fysiek fit worden en blijven
Jeetje, dan vallen die 3.5e maand van mij nog wel mee, en ik heb al het idee dat ik niet eens weet hoe ik een club vast moet houden
"Just Another Scratch Player..."
- De golfclubs van zolder halen (2 jaar geen club aangeraakt)
- Weer wat vaker op Golfchat.nl ronddwalen
- Wellicht weer eens een Golfchat toernooitje spelen
- Fysiek fit worden en blijven
Hit 'em with your practice swing!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: taxgolf, 84425, GarField000
Twee nieuwe polo's? Wedden dat het er meer worden Tax?
Deze afbeelding is verborgen voor gasten. Login of registreer om deze te zien.
De kracht van de marketing. Zeker bij golfspullen gaat bij mij de ratio uit. Ook bijzonder. Als ik ergens kom in het buitenland bij een mooie baan, dan kan ik de lokroep van de pro shop niet weerstaan. Trots als een pauw met een polo (of sweater, whatever) met het beroemde logo van die club. Zo van, 'ik ben bij die beroemde club geweest'. Ik zie nog wel eens zo'n speler met een The Dutch polo lopen zo van 'ik ben er geweest'. Ik ben ook zo'n sneuneus. Dus ja, hier zet ik geen weddenschap op.
De autoriteit van de leraar schaadt maar al te vaak degenen die leren willen
De volgende gebruiker (s) zei dank u: swinging daddy
Ik heb mijn doelstelling van vorig jaar om weer eens een hole in one te maken niet gehaald. Die schuift dus door naar '24.
Verder zeker weer een keertje richting Portugal en Nederland en Duitsland en België om te golfen. Oh en een bezoekje aan de Murcia streek om met Bart een rondje te spelen natuurlijk. Oh, tweede oh even langswippen bij Martin in Frankrijk.
Hcp hoop ik toch in de buurt van 10-11 te houden.
Mocht het zo zijn dat de nieuwe ijzers bevallen, dan wordt het tijd om ook de good old hybrids uit 2010 en 2013 te vervangen.
Twee nieuwe polo's? Wedden dat het er meer worden Tax?
Deze afbeelding is verborgen voor gasten. Login of registreer om deze te zien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: piglet, x-elf, Jimi Thing, taxgolf, swinging daddy, SevenUp75
Meer spelen dan afgelopen jaar. Heb uiteindelijk 1 maandbeker gespeeld, clubkampioenschap matchplay (1 ronde) en competitie (4x).
Meer spelen ipv oefenen. Wel meer korte spel oefenen. Oftewel, eigenlijk meer effectief oefenen om beter te kunnen scoren (spelen ipv DR is onderdeel daarvan). Oefenen nu is vooral gericht op beter bal kunnen slaan. Daar zat afgelopen jaren ook wel issue, maar laatste tijd lijk ik dat wel herpakt te hebben (al heb ik het op de baan nog niet kunnen ervaren omdat baan al maand of drie vrijwel onbespeelbaar is).
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dr golf, x-elf, Jimi Thing, taxgolf, swinging daddy