Iberian invitational 2022

Lees meer
2 jaren 2 weken geleden - 2 jaren 2 weken geleden #11 door canth
Beantwoord door canth in topic Iberian invitational 2022
Vandaag weer aan het werk. Maar nog wel tijd om even na te genieten van een mooie 5 dagen.
Er waren wat opstart problemen (met name voor Pol), maar uiteindelijk hebben we alle dagen kunnen golfen met goed tot uitstekend weer.
Dag 1 (geen toernooidag) was een mooie baan met redelijk wat ruimte. Raymond was op tik en maakte 41 punten. Tjakko had 37 punten en ik was heel tevreden met 36 punten. De andere participanten hadden iets minder punten. 
Het toernooi is vervolgens gespeeld op drie hele mooie banen waarbij Troia en Quinta do Peru toch wel de toppers waren. De thuisbaan van Paul (Quinta) was iets vriendelijker dan Troia, ik heb daar (veel) beter gescoord, maar toch geld voor mij dat ik Troia net iets mooier vind. Ik maak 31 (Aroeari), 27 (Troia) en 33 (Quinta do Peru) punten, waarbij ik op beide eerste dagen de laatste 2 holes strepen mocht noteren. Ik was dus heel blij met de 4 punten die ik op de laatste dag scoorde op hole 17 en 18.
Ik kwam er vandaag achter dat alle banen die we gespeeld hebben in de top 25 van portugese banen staan, dus geen wonder dat ik onder de indruk was!
Paul, nogmaals dank voor de organisatie!
Laatst bewerkt 2 jaren 2 weken geleden door canth.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dr golf, x-elf, notup, nieuwlander, Jimi Thing, Frank@Andalus, swinging daddy

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
2 jaren 3 weken geleden - 2 jaren 3 weken geleden #12 door Tjakko Hoeve
Beantwoord door Tjakko Hoeve in topic Iberian invitational 2022
Ook langs deze weg; Paul hartelijk dank voor de organisatie en alle mede-golfers voor de gezellige dagen!
Meer foto's op: 
photos.app.goo.gl/aNBekeKUw6vsZ1c9A

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Laatst bewerkt 2 jaren 3 weken geleden door Tjakko Hoeve.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dr golf, okidoki, roughseeker, Cesare, Jimi Thing, swinging daddy

• GarField000
  • GarField000's Profielfoto
  • Head pro
  • Head pro
  • HCP 30 ongeveer
Lees meer
2 jaren 3 weken geleden #13 door GarField000
Beantwoord door GarField000 in topic Iberian invitational 2022
Ik heb wat foto's gezien bij Tjakko.
Zag er heel gezellig uit.

Groetjes Marc

Putter: Odyssey White Hot Pro Rossie
IJzerset: Cobra Darkspeed One Lenght S,G,P,9,8,7
Hybride4: Cobra Darkspeed One Lenght
Driver: Callaway Rogue ST Max

• Jimi Thing
  • Jimi Thing's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Head pro
  • Head pro
Lees meer
2 jaren 3 weken geleden - 2 jaren 3 weken geleden #14 door Jimi Thing
Beantwoord door Jimi Thing in topic Iberian invitational 2022
Vandaag laatste dag op Quinta do Peru. Half twaalf op de club en het begon te regen, serieus te regenen, met hier en daar wat dreigend onweer. Zodanig dat het twijfelachtig was of we zouden starten. De clubkampioenschappen pairs die in de ochtend gestart waren hadden de strijd gestaakt.

Maar om 12:30, bij de eerste starttijd was het droog en de rest van de middag bleef het droog, bewolkt maar prima golf weer. Vandaag hadden we 4 nearies en een tweary naast de longest. 

De longest was voor Marco, de nearies werden mooi verdeeld onder Cornelis, Leon, Stef en Pieter. De Tweary was voor Kees, heel knap vanuit de bunker. Dag 3 hadden we gedeelde winnaars met Cornelis en Paul, Armand werd 3e. Tegeltje nr 3 was voor Cornelis. 

Overall is Dean 3e geworden, Armand 2e en Paul eerst. De grote tegel was daarmee voor Armand. 

Dank alle deelnemers voor jullie enthousiasme! Speciale dank aan de sponsoren!!!!!!: Kees, Stef, Raymond, Tjakko en Pieter.

Sometimes a jimi thing slides my way and keeps me swinging
Laatst bewerkt 2 jaren 3 weken geleden door Jimi Thing.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, piglet, Dr golf, okidoki, roughseeker, x-elf, notup, nieuwlander, swinging daddy, Tjakko Hoeve

Lees meer
2 jaren 3 weken geleden - 2 jaren 3 weken geleden #15 door Tjakko Hoeve
Hierbij een kleine impressie van de mooie golfdag op Tróia Golf. Meer foto's op:https://photos.app.goo.gl/aNBekeKUw6vsZ1c9A 

De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, Dr golf, okidoki, x-elf, nieuwlander, Jimi Thing, swinging daddy, SevenUp75

• Jimi Thing
  • Head pro
  • Head pro
Lees meer
2 jaren 3 weken geleden #16 door Jimi Thing
Vandaag dag 2, Troia golf. Een dag om nooit meer te vergeten wat mij betreft. Op de kade in Setubal, wachtend op de veerboot was het fris en winderig, eenmaal aan de overkant hadden we fantastisch weer, mild zonnetje en zo goed als windstil. Baan in prima condities, dat gecombineerd met een baan die simpelweg in de top van Portugal staat, gaf alle ingredienten voor een mooie dag. 

Een baan die wel het top van je kunnen vraagt. Ik ken geen baan waar het verschil tussen op het gras vs er niet op, zo'n groot verschil in spel en resultaat geeft. Dat gecombineerd met green complexen die zo zijn aangelegd dat je effectief maar weinig green hebt om mee te werken, maakt voor een pittig baantje. Gelukkig waaide het niet. Maar ik heb eigenlijk alleen maar goede berichten over de baan gehoord, ondanks dat de stableford scores ten opzichte van gisteren een stuk lager zijn. 

De resultaten van vandaag:

Longest, Paul, Neary Paul. 
3e plaats, erg knap voor Ed met 34 punten. 2e plaats Dean met 36 punten, 1e plaats Paul met 36 punten ook. 

Morgen finale dag, er kan nog van alles gebeuren de top 5 staat nog dicht bij elkaar. 

De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, okidoki, x-elf, 84425, swinging daddy, SevenUp75

Lees meer
2 jaren 3 weken geleden - 2 jaren 3 weken geleden #17 door Tjakko Hoeve
Mooie baan! Leuke dag.

De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, Dr golf, okidoki, nieuwlander, Frank@Andalus, swinging daddy, SevenUp75

• Jimi Thing
  • Head pro
  • Head pro
Lees meer
2 jaren 3 weken geleden #18 door Jimi Thing
Vandaag ronde 1 op Aroeira. Super weer, baan lag er prima bij en over het algemeen is er best redelijk gescoord. 

Winnaar vandaag: Sjoerd met 35 punten, Pol 2e met 34 punten en Leon 3e ook met 34 punten. Eervolle vermelding Martin ook 34 punten maar toch net buiten de prijzen. 

Neary was vandaag voor Pol, Longest voor Paul. Op naar Troia!

De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, piglet, okidoki, x-elf, nieuwlander, 84425, swinging daddy, SevenUp75

Lees meer
2 jaren 3 weken geleden #19 door Dr golf
Beantwoord door Dr golf in topic Iberian invitational 2022

Ik heb er zin in!

Morgen eerst met Pol naar het vliegveld om zn koffertje op te halen. Die was ie vergeten van de belt te halen als gevolg van verslapen en daarna haast, haast, haast in het kwadraat. Mooi toch zo'n Golfchat tournooi.
En vergeet die tassen met geld niet. 

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

the conditions of a solitary bird are 5.

Lees meer
2 jaren 3 weken geleden #20 door Frank@Andalus
Beantwoord door Frank@Andalus in topic Iberian invitational 2022
Ik heb er zin in!

Morgen eerst met Pol naar het vliegveld om zn koffertje op te halen. Die was ie vergeten van de belt te halen als gevolg van verslapen en daarna haast, haast, haast in het kwadraat. Mooi toch zo'n Golfchat tournooi.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: x-elf, Jimi Thing

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.054 seconden

logogolfchat

Inloggen of registreren

Wilt je een account op golfchat.nl, e-mail ons op info@golfchat.nl!

Advertentie

RSS Feed golfnieuws

Ga naar boven